All Quiet on the CINEmaki front?

Ehm… Ja…

Sorry daarvoor….

De laatste weken* is het hier zowat muis- en muisstil geweest, omdat ik het druk heb gehad. Iets wat vooral veel aandacht vroeg is dit project voor Nijmeegse lokale tv-zender N1. Een nieuw filmprogramma, genaamd Cinimma. Elke week besteden we 8 minuten aan het bespreken van nieuwe bioscoopreleases, de films die het beste worden bezocht (bij JT) en verhuurd (bij Hollywood). En ook is er elke week een wisselitem (!).

De eerste 2 uitzendingen vind je na ‘the jump’…

Schermafbeelding 2014-02-11 om 11.52.20


CINIMMA – s01e01 – 29 januari 2014

CINIMMA – s01e02 – 5 februari 2014

Ben ik gestopt met films kijken? Nee. Ga ik de achterstand aan posts inhalen? Lijkt me een beetje te veel van het goede. Maar ik ga mijn best doen hier weer meer tijd aan te besteden.

Wish me luck!

* Laten we wel wezen: maanden.

Geef een reactie

